czwartek, 6 czerwca 2013

TYDZIEŃ 1 - 10 Blocks

Mój projekt wykonany w ramach tych zajęć znajduje się tutaj 10 Blocks

Krótka refleksja na temat zajęć.

How did the constraint support your creative process?

Odpowiadając na to pytanie opowiem jak zmieniało się moje podejście do tego ćwiczenia. Początkowo, gdy zapoznałem się z jego założeniami, pomyślałem, tutaj nic mnie nie zaskoczy. Proste ćwiczenie, ustawić logicznie 10 bloków i już. Dopiero w trakcie projektowania historyjki, którą chciałem opowiedzieć, zobaczyłem jak wiele możliwości daje te 10 prostych bloków. Kolejne możliwości pojawiały się z każdym krokiem realizacji. Teraz gdy skończyłem. Pozostał niedosyt, że z powodu braku czasu stworzyłem tylko zarys tego co mogłem uzyskać.

How did it support your learning of Scratch?

Ćwiczenie to uświadomiło mi jak nieskończenie wielkie możliwości w kreowaniu własnych projektów mają nawet mało zaawansowani użytkownicy Scratcha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz