
Krótka refleksja na temat zajęć.
How did the constraint support your creative process?
Odpowiadając na to pytanie opowiem jak zmieniało się moje podejście do tego ćwiczenia. Początkowo, gdy zapoznałem się z jego założeniami, pomyślałem, tutaj nic mnie nie zaskoczy. Proste ćwiczenie, ustawić logicznie 10 bloków i już. Dopiero w trakcie projektowania historyjki, którą chciałem opowiedzieć, zobaczyłem jak wiele możliwości daje te 10 prostych bloków. Kolejne możliwości pojawiały się z każdym krokiem realizacji. Teraz gdy skończyłem. Pozostał niedosyt, że z powodu braku czasu stworzyłem tylko zarys tego co mogłem uzyskać.
How did it support your learning of Scratch?
Ćwiczenie to uświadomiło mi jak nieskończenie wielkie możliwości w kreowaniu własnych projektów mają nawet mało zaawansowani użytkownicy Scratcha.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz